piątek, 11 września 2009

Nowe znajomości - nowe zyski

Tytuł może dość niejasny, ale już tłumaczę jego sens.

W zeszłym tygodniu, na spotkaniu biznesowym, poznałem pewną osobę, która jak się okazało gra na rynku terminowym - kontrakty na index WIG20. Całej historii opowiadać nie będę, nadmienię tylko, że cały ten tydzień grałem systemem owej osoby i od poniedziałku do dzisiejszego zakończenia sesji w moim portfelu pojawiło się 107 pkt brutto co oznacza zysk na poziomie 1.070,00 zł. Nie byłoby może w tym nic dziwnego ale rezultat ten został osiągnięty jednym kontraktem co oznacza zysk na poziomie ponad 50% zainwestowanych środków. W ciągu tygodnia wykonałem tylko 3 transakcje.

Jestem pod dużym wrażeniem tego systemu, ale to dopiero początek więc podchodzę z lekkim przymrużeniem oka. Jak to mówią: "pożyjemy zobaczymy." Sygnały sytemu mam za friko w okresie testowym więc teoretycznie nic nie tracę. Oczywiście będę informował o przebiegu tej inwestycji w czasie. W przypadku zadowalających wyników system pozostanie w portfelu na dłużej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz